fylld helg

Jepp.
i fredags skciade Linda ett sms när jag satt med pappi och Stefan och kollade på idol i lugn och ro och frågade om vi inte skulle gå neråt staden och ta nån öl. sure tänkte jag, har inget bättre för mig liksom ^.^
Så dt var ju bara att slänga på sig ett lager med kläder och bege sig till kusinis, sminkade mig och gjorde mig iordning mer där.  sen begav det sig neråt, haha. startade med en varsin shot, och en öl var.

Sen gick linda och skulle köpa vin, herregud det trodde jag inte man drack när man va ute. hahahahaha. och rödvin fick vi också.. uhhh. jag som bara dricker rebenshoppen vid yttersta nödfall:P aja, det var ju bara att dricka och va nöjd, typ^^

Träffade lite trevligt folk, och sen gick vi över till kontoret, haha. fan va fånigt namn. >.< iaf och drack nån öl därinne. Där träffade jag bla Oscar,Sebastian & anders, då blev sandra vääääldigt glad:D mina pöjkar :P
sen gick vi hem och dansade lite med laila och trini haha. sen gick sandra och sov:P

och igår så gick jag till linda och Sara fyllde ju år, gamlingen blev 24 :P så vi gick ner till stan och sara skulle köpa sig lite kläder, sen drog vi till Xo och träffade johan och fikade en stund, sen körde han hem oss till drottninggatan och då fick jag SOVA! vaknade efter en timme av att jag va alldeles sj och att det va kalajs på nedervåningen, så jag tog mig ett glas cider och åkte hem. alltså dricka :P haha

och sen bar det iväg till stallet och fixa med Vanja :) och på hemvägen ringde jessca och frågade om vi inte skulle dra oss neråt stan och ta en cider, och jag sa att jag va pank, men gullet skulle bjuda :) Så hem och duscha och göra sig iordning och sen dra sig till jessica:P och damen kom på att hon hade sprit hemma, så det blev ju lite groggar innan Deas kom och körde ner oss till stan. ^.^ iiiinte meningen. haha
kom vi ner till stan och in på koooontoret, jag köpte mig dock en öl, det va gotti ! :D Jessica är ju lite törr och kör på cider :P träffade lite trevligt folk, gick och tog oss en varsin pizza , haha, sen tillbaka till kontoret . sen gick vi och sov (;

mys

nu blir det väll snart till att dra sig till stallet och ta hand om mitt djur :) melove.

nu fick ni nått att läsa ;D

Over and out.



Kommentarer!
Kommentaren är postad av: Alexandra

Hej Sandra :)

Alexandra här hihhi vi jobba ihop i somras...hittade dig via min "uppf" sida ang inlägget om Fingal zonett ingen aaaaaning vart den hunden finns men vet eller tror iaf den är döpt efter din häst då jag har för mig Fredrica sa hon valde namn efter en "travlista" ?? till den valpkullen. Blev nyfiken på ditt inlägg å såå skojsigt att det var just du ;) Hoppas du har det bra annars !!! Mvh Alexandra

2008-10-28 @ 15:29:41
Bloggadress: http://www.walkoflife.se

Lämna din kommentar!

Namn:
Spara uppgifter?

Din Mail: (Visas endast för Mig)

Blogg/Hemsida:

Vad vill du säga?:

Trackback