im sööööörry

för att jag inte skrivit på massa tag:P
hah
i helgen var det utgång på fredagen, satt hemma hos emma med henne, hennes bror jimmy och ,marcus .. sara x2 va där en stund också och söthund förstås.
sen fick jagmed mig emma ner till kontoret. träffade tove och helena där.
sen gick vi och sov. sandra kbäpp..
vaknade på lördagen och gick hem. sen begav jag mig till stallet och drog ut med Magge. skulle ha tagit en svänbg med figge också, men jag blev feg när det var alla helgona. hahahahahaha. så han fick stå..
sen åkte jag hem, fick köra lite på mamma och pappa , sen hem till andreas och kika på film med , sofia , andreaas, johannes och robin.. uuh. läskig film.
nu ska jag itne tjata mer.

over and out


Kommentarer!
Kommentaren är postad av: Alexandra

Ja Kennel Walk of Life´s e min =) kram

2008-11-02 @ 21:07:33
Bloggadress: http://www.walkoflife.se

Lämna din kommentar!

Namn:
Spara uppgifter?

Din Mail: (Visas endast för Mig)

Blogg/Hemsida:

Vad vill du säga?:

Trackback