fredagggg

mm, det gillar vi :D
ikväll blir det idol och ta det lugnt(:
imon däremot blir det hem till Sara :)
ska ringa Linda sen också.. segkäring :P
nu får väll jag återgå till mitt arbete , heheheheeee

over and out.

Kommentarer!
Kommentaren är postad av: Liza

Vad roligt att de får köpa MAgge! :oD Det va på tiden! Vet du vad som fick henne att ändra sig...??

2008-11-17 @ 09:18:08
Kommentaren är postad av: Liza

Ja, 10 är överpris....jag hade inte gett mer än 5. Han har väl inget pass eller någonting?

Ska skriva uppdatering om skitungen Gizmo ikväll. :oD

2008-11-17 @ 14:16:52
Kommentaren är postad av: Liza

Ja, han är säkert värd mer nu men tänk på att de ska betala för den häst han va när ni tog honom från första början. Madde ska inte ha kredit för jobb som ni har gjort. :o) Tycker i alla fall att det är på tiden! Säg till nästa gång ni åker iväg och rider på ridskolan eller nått, vore så roligt att se dem! :oD

2008-11-17 @ 22:46:17
Kommentaren är postad av: Liza

Ja, visst är de?? :oD

Som sagt, det va på tiden! Jisses, kostar ändå en slant med besiktning...Gizmos kostade ju 1200. Tycker det va ett rejält bra beslut av madde! :oD Nej pass har han inget, om jag kommer ihåg rätt så köpte hon honom papperslös från början.

2008-11-19 @ 12:02:53
Bloggadress: http://lolizoza.blogg.se/

Lämna din kommentar!

Namn:
Spara uppgifter?

Din Mail: (Visas endast för Mig)

Blogg/Hemsida:

Vad vill du säga?:

Trackback