nööörge

idag har jag varit i utomlands, så långt som till vårt underkuvade grannland Nörge.
va med Eva-Britt och Honey. hon skulle starta. hon va fin i värmningen och låg bra till större delen av loppet. sen blev det inget mer.
Iaf. blev full i skratt så fort vi kom innanför det bortglömdas land. va fan. skyltarna är ju inte ens likadana! den första skylten jag stötte på va älgskylten, den såg ju inte riktigt klok ut. och bättre blev det då rakt inte när vi va på väg hem och jag orkade lägga märke till att herrgårman skyltarna inte va likadana! wtf liksom!!

då drog jag min slutsats.
Dom är inte riktigt kloka i norge.. tur som fan vi valde bort dom.


imörn äre gött nytt år. hemma med familjen hoppas vi.

och på måndag hoppas jag ska upp i värmeland.

det ni


Over and Out.


Kommentarer!

Lämna din kommentar!

Namn:
Spara uppgifter?

Din Mail: (Visas endast för Mig)

Blogg/Hemsida:

Vad vill du säga?:

Trackback